Anadolu’nun ürünlerini Olimpiyata taşıyacak… Trendyol Uluslararası Olimpiyat Komitesi’nin ilk Türk partneri oldu

Söz konusu işbirliği,  Türkiye’yle birlikte Avrupa ülkelerini de kapsayacak. Ayrıca ‘E-Ticaret Hizmetleri Partnerliği’ne ek olarak Trendyol, Uluslararası Olimpiyat Komitesi ile t-shirt, polo yaka t-shirt, şort, elbise, sweatshirt, beyzbol şapkası, balıkçı şapkası, plaj havlusu ve bez çanta ürünlerinden oluşacak olimpiyata özel bir koleksiyon için de ayrı bir anlaşma imzaladı. Buna göre bu koleksiyon, Türkiye’nin yanı sıra Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman’da da Trendyol uygulaması üzerinden uluslararası satışa açık olacak.

TÜM DÜNYAYA TANITIM

Verilen bilgiye göre Trendyol’un hazırladığı 21 ayrı tasarım Lozan’a gitti. Orada kaliteleri incelendi, fermuarından kumaşına detaylı denetlendi ve ardından işbirliği anlaşması kabul edildi. Yerli ürün ve üreticileri tüm dünya ile buluşturma hedeflerinde olimpiyatların önemli bir viraj olduğunu belirten Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin, “Uluslararası Olimpiyat Komitesi, dünya genelinde sporun öneminin kitlelere yayılmasında ve gelişmesinde önemli bir rol oynayan çok değerli bir kuruluş. Bir Türk markası, Uluslararası Olimpiyat Komitesi ile ilk kez böyle önemli bir işbirliğine imza atıyor. Ülkemizin dünya standartlarındaki üretim gücünü ve kalitesini farklı coğrafyalarla tanıştırmayı sorumluluğumuz olarak görüyoruz. Türkiye’nin dört bir yanındaki üretici, esnaf ve ’yi dijitalleştirerek onların daha çok müşteriye ulaşmasına ve işlerini büyütmelerine destek olmak bizim en büyük önceliklerimizden. Bu bağlamda, Anadolu’daki üreticilerimizi olimpiyat tutkunlarıyla buluşturmak bizim için gurur kaynağı.”

TASARIM VE ÜRETİM YETENEĞİ GENİŞ KİTLELERE ULAŞACAK

Uluslararası Olimpiyat Komitesi Televizyon ve Pazarlama Hizmetleri Genel Müdürü Anne-Sophie Voumard, Trendyol ile yapılan işbirliğine ilişkin olarak şunları söyledi: “Trendyol’un Türkiye’deki tasarım ve üretim yeteneklerini kullanarak Olimpiyat Giyim Koleksiyonu’nu, olimpiyat tutkunları başta olmak üzere geniş kitlelere ulaştıracak olmasından çok memnunuz. Bu anlaşmanın, sponsorlarımızdan Alibaba’nın iş ortağı olduğu bir kuruluş ile gerçekleşmesi dolayısıyla başarısının daha da katlanacak olmasından ayrıca mutluluk duyuyoruz.”

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

x